Fri frakt v. köp över 749 SEK

Vi levererar inom 2-4 arbetsdagar

Betala tryggt med Klarna

Fri frakt över 749 SEK Leverans 2-4 vardagar 100 dagars returrätt

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få 10 % rabatt på din första beställning

Varukorg 0

Grattis! Din beställning kvalificerar sig för fri frakt Du är bara 749 kr från fri frakt!
Inga fler produkter tillgängliga för köp

Produkter
Para med
Delsumma

Frakt, skatter och rabattkoder beräknas i kassan

Frågor om din beställning

Kan ni avbryta, ändra storlekar eller färger i min beställning?

För närvarande har vi tyvärr inte möjlighet att ändra en beställning. Har du lagt en felaktig beställning ber vi dig lägga en ny beställning med rätt storlekar/färger/produkter och returnera den felaktiga beställningen till oss när du har mottagit den.

Var hittar jag en storleksguide?

Under varje produkt hittar du en storleksguide som visar måtten för de olika storlekar som finns tillgängliga i vår webbshop. Om du önskar måtten för en specifik produkt är du varmt välkommen att kontakta oss via e-post eller i vår chatt.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Det kan hända att vårt system inte skickar iväg en orderbekräftelse. Kontakta oss via e-post eller chatt så skickar vi en till dig direkt. Kolla också gärna din skräppost, då bekräftelsen tyvärr ibland hamnar där.

Jag har fått en felaktig vara

Om du mot förmodan har fått en felaktig vara, fel storlek eller färg, ber vi dig kontakta oss via e-post eller chatt så löser vi problemet så snabbt som möjligt och skickar rätt vara till dig.

Jag har fått en defekt vara

Usch, det beklagar vi naturligtvis. Kontakta oss via e-post med bilder på felet så hittar vi en lösning så snart som möjligt.

Du kan läsa mer om hur vi hanterar reklamationer här

Frågor om leverans

När får jag mitt paket?

Vi har en leveranstid på 2–4 vardagar. Under särskilt hektiska perioder kan längre leveranstider förekomma. När du har beställt från oss och vi har skickat paketet från vårt lager får du ett mejl direkt från PostNord med ett spårningsnummer så att du kan följa ditt paket.

Jag har inte fått något spårningsnummer?

Om du mot förmodan inte har hört något från PostNord om ditt paket inom 4 vardagar från din beställning, ber vi dig kontakta vår kundservice.

Frågor om retur

Kan jag returnera hela eller en del av min beställning?

Ja, självklart. Hos U.S. Polo Assn. har vi 100 dagars returrätt.

Hur returnerar jag?

Om du vill returnera något ber vi dig begära en retur via din kundprofil. Du hittar den genom att klicka på profilikonen uppe i högra hörnet på webbshoppen eller klicka här.

Läs mer om hur du hanterar hela returen här.

Jag vill byta till en annan storlek

Det är inte möjligt att göra ett byte. Vi ber dig därför returnera den felaktiga storleken och lägga en ny beställning i den storlek du önskar.

Det fanns ingen returetikett i mitt paket?

Ibland händer det tyvärr att vi inte får med en returetikett i ditt paket. Kontakta oss via vår e-post: info@uspoloassn.se eller chatt så skapar vi en etikett till dig direkt som du kan skriva ut.

Vad kostar det att returnera?

Om du använder vår returetikett kostar returfrakten 49kr, vilket dras av från din återbetalning.

Har ni tagit emot mitt returpaket?

När du använder vår returetikett hos PostNord får du alltid ett spårningsnummer så att du kan följa paketet.

Vi vill uppmärksamma dig på att vi inte skickar ett mejl när vi har tagit emot ditt returpaket, men vi kontaktar dig så snart vi har återbetalat ditt belopp. Detta sker inom 14 vardagar.

Hur lång returrätt har jag?

Du har 100 dagars returrätt på din beställning från det att du har mottagit den.